Som controller, med reference til økonomichefen, får du en central rolle i selskabets økonomifunktion.

Fokus er på at aflaste klinikkerne, så der kan være mere tid til patienter samt at forbedre processerne ifm. økonomihåndteringen. Det betyder bl.a. en høj grad af digitalisering samt arbejde med fuldt automatiserede systemer.

 De primære arbejdsopgaver vil være:

  • Deltage i udarbejdelsen af månedsrapporteringer, herunder ansvar for operationelle opgaver
  • Medvirke til automatisering og digitalisering af processer på hovedkontoret
  • Medvirke ved diverse økonomiske analyser og andre ad hoc-opgaver
  • Deltage i udarbejdelsen af årsregnskab / færdiggørelse af materiale til revisionen
  • Deltage i udarbejdelsen af budgetter
  • Varetage en bred vifte af IT-opgaver, herunder support på hjemmesiden og BI-værktøjer

Du tilbydes

En meningsfuld stilling med store udviklingsmuligheder, i en moderne virksomhed. Jobbet indeholder bl.a.:

  • Arbejde i en virksomhed der er på vej mod 100 % digitalisering i alle arbejdsprocesser
  • Tæt sparring med økonomichefen, en økonomiassistent samt det øvrige hovedkontor
  • Bred intern tværfaglig kontaktflade
  • Blive del af et ”pioner-team”, der er ved at tage et selskab til nye højder

Du trives med både klassiske bogholderiopgaver og har samtidig gode analytiske egenskaber samt lysten til at lære nyt. Initiativ til at udfordre eksisterende processer hilses velkommen. Du vil kunne se tydelige resultater af din indsats. Som en del af økonomiafdelingen vil du også være med til at strukturere og formidle, hvad der for dine kollegaer med sundhedsfaglig baggrund, opfattes som et komplekst fagområde.

Du skal have gode IT-kundskaber, herunder Excel. Og gerne et godt kendskab til BI-værktøjer.

Erfaring med Teams, Uniconta, Corpay One, kædedrift, partnerskabsstruktur og/eller sundhedssektoren er en fordel, men har du det ikke, så lærer vi dig det.

Din primære arbejdstid vil være i tidsrummet kl. 8-16. Der er dog plads til fleksibilitet og du har indflydelse på din dagligdag. Vi har en uformel omgangstone og vægter det gode humør højt.

Yderligere oplysninger

Kan fås ved henvendelse til Haralds økonomiafdeling på tlf. 8140 1010.

Der indkaldes kandidater løbende og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Tiltrædelse efter aftale.

Harald er en tandlægekæde, ejet af tandlægepartnere, som er i rivende udvikling. Selskabets første driftsår var 2019 og i dag møder 190 kollegaer ind for at gøre en forskel på en af de 15 klinikker eller selskabets hovedkontor. Yderligere klinikker og kollegaer er på vej. Se mere på www.harald.dk 

Ansøg her