Økonomiassistent med sans for controlling

Stilling:

Job

Jobtype:

Kolding, Økonomiassistent

Oprettet:

2. november 2021

En tandlægekæde i vækst søger en økonomiassistent med sans for controlling

Økonomiassistent med sans for controlling

Harald vokser og som et led i udviklingen ønsker vi, at styrke vores økonomiafdeling. Som økonomiassistent, med reference til økonomichefen, får du en central rolle i selskabets økonomifunktion. Du bliver en del af et innovativt team på hovedkontoret i Kolding, som er bestående af 5 kollegaer. Du vil også få en bred intern kontaktflade til selskabets klinikker rundt om i landet. Ligesom jobbet indeholder store udviklingsmuligheder.

Fokus er på at aflaste klinikkerne, så der kan være mere tid til patienter samt at forbedre processerne ifm. økonomihåndteringen. Det betyder bl.a. en høj grad af digitalisering samt arbejde med fuldt automatiserede systemer.

Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.

  • Bogføring og afstemning af finans- og kreditorbogholderi
  • Fakturahåndtering af leverandørfakturaer
  • Assistance til debitorbogholderier som ligger hos de enkelte klinikker i mindre regnskabsprogrammer i tandlægejournalsystemerne.
  • Indberetning, bogføring og afstemning af løn
  • Beregne og indberette moms på salg af tandplejeartikler
  • Beregne og indberette lønsumsafgift årligt og pr. kvartal
  • Assistere med måneds- og årsluk
  • Deltage i indkøring af nye klinikker, budgetlægning samt budgetopfølgning
  • Assistere klinikkerne med løn og afstemning af lokale bankkonti
  • Deltage i optimering, automatisering og digitalisering af processer i afdelingen

Du tilbydes

En meningsfuld stilling, i en moderne virksomhed med mange dygtige kollegaer. Jobbet indeholder bl.a.:

  • Arbejde i en virksomhed der er på vej mod 100 % digitalisering i alle arbejdsprocesser
  • Tæt sparring med økonomichefen, en anden økonomiassistent samt det øvrige hovedkontor
  • Bred intern tværfaglig kontaktflade
  • Blive del af et ”pioner-team”, der er ved at tage et selskab til nye højder

Du trives med både daglige klassiske bogholderiopgaver og har samtidig lysten til at lære nyt. Initiativ til at udfordre eksisterende processer hilses velkommen. Du vil kunne se tydelige resultater af din indsats. Som en del af økonomiafdelingen vil du også være med til at strukturere og formidle, hvad der for dine kollegaer med sundhedsfaglig baggrund, opfattes som et komplekst fagområde.

Erfaring med Excel, Teams, Uniconta, Corpay One, Proløn, kædedrift, partnerskabsstruktur og/eller sundhedssektoren er en fordel men har du det ikke, så lærer vi dig det.

Din primære arbejdstid vil være i tidsrummet kl. 8-16. Der er dog plads til fleksibilitet og du har indflydelse på din dagligdag. Vi har en uformel omgangstone og vægter det gode humør højt.

Lønpakken er konkurrencedygtig og inkl. sundhedsforsikring.

Yderligere oplysninger

Kan fås ved henvendelse til Haralds økonomiafdeling på tlf. 8140 1010.

Der indkaldes kandidater løbende og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Tiltrædelse efter aftale.

Så læs mere her